FAQ

Ano, aktuálně nové pacienty příjímáme.

Registrovat se můžete pomocí online rezervačního systému

Svého současného praktického lékaře kontaktovat a informovat o přeregistraci nemusíte. Vše zařídíme společně.

Praktického lékaře můžete měnit pouze 1x za 3 měsíce.

Registrace je bez poplatků, žádné jednorázové ani roční paušální platby za standardní léčebnou a preventivní péči nejsou pacientům účtovány.

Máme smlouvy se zdravotními pojišťovnami (205, 207,211). Léčebná a preventivní péče v rámci úhrad zdravotního pojištění probíhá u pojištěnců těchto pojišťoven bez dodatečných poplatků. Zpoplatněny jsou některé administrativní úkony, některá očkování a případně některá vyšetření “na přání pacienta”, bez zdravotního důvodu.

Absolvujete komplexní vyšetření včetně laboratoří, kardiovaskulární prevence, EKG srdce i onkologické prevence určené pro Váš věk (test na nádor tlustého střeva, mamografii atd). Vyšetření hradí zdravotní pojišťovna.

Ano. Máme zavedený objednávací systém, který minimalizuje Vaše časové ztráty.

Objednávat se je možné následovně:

  1. on-line po přihlášení (využijte email, který jste uvedli v ordinaci) v pravém horním rohu obrazovky – určeno pro služby, které jsou zde v nabídce
  2. mailem – info@prahamed.cz – pokud uvedete v mailu důvod Vaší návštěvy či okruh potíží, můžeme lépe odhadnout potřebný čas na vyšetření. S nabídkou termínu Vás budeme kontaktovat.
  3. telefonicky – volejte v ordinačních hodinách. Pokud se nedovoláte, nevolejte opakovaně. Váš hovor evidujeme. Na zmeškaný hovor v ordinačních hodinách Vám zavoláme zpět.

Ano, pokud máte akutní potíže, pak je to možné, ale vzhledem k zavedenému objednacímu systému se může stát, že na vyšetření budete různě dlouhou dobu čekat. Ve vlastním zájmu, i s respektem k ostatním pacientům, se snažte si termín s ordinací vždy předem domluvit.

Z epidemiologických důvodů se snažíme dbát na to, aby se nám v čekárně nepotkávali zdraví pacienti s pacienty s infekčním onemocněním. Určíme Vám čas, kdy toto nehrozí. Pokud máte příznaky onemocnění dýchacích cest, vždy mějte prosím při vstupu do čekárny a ordinace respirátor. Při vážném ohrožení zdraví, na vyšetření nečekejte, volejte rychlou lékařskou pomoc na čísle 155.

Zkontrolujte, že voláte v ordinační době. Telefony obsluhujeme pouze v ordinačních hodinách. Je také možné, že se věnujeme pacientům v ordinaci. Zmeškané hovory v ordinačních hodinách evidujeme a voláme zpět. Proto prosím nevolejte opakovaně, ruší to naši práci. Svůj požadavek můžete rovněž poslat po přihlášení k vašemu účtu.

Omlouváme se, ale na sms zprávy nereagujeme.

O potřebě vystavení dočasné pracovní neschopnosti rozhoduje lékař. Může tak učinit na základě vyšetření v ordinaci nebo i na základě telefonické konzultace potíží. “Neschopenka “ se odesílá elektronicky, zůstává povinností zaměstnance informovat zaměstnavatele.

Stačí vyplnit požadavek po přihlášení do vašeho profilu. Prosím napiště den, ke kterému chcete neschopenku ukončit. Pracovní neschopnost ukončíme rovněž při Vaši osobní návštěvě ordinace či po telefonické konzultaci.

Využijte online služby po přihlášení ve vašem probilu je možnost žádosti o recept.

Bez konzultace předepisujeme pouze léky, které máme u Vás v dokumentaci uvedeny. Budou-li nejasnosti ohledně Vašeho požadavku, recept nevystavíme, případně Vás budeme kontaktovat.

Elektronický recept můžeme vystavit rovněž při Vaši osobní návštěvě ordinace.

Požadavek o výpis z dokumentace pro zaměstnavatele podejte prostřednictvím vašeho profilu po přihlášení na webu.

Lhůta k pořízení výpisu činí 10 dní ode dne podání žádosti. Jakmile bude výpis připraven, budeme Vás kontaktovat.

Přineste s sebou vyplněnou žádost od Vašeho zaměstnavatele. Pokud nejste u nás registrován jako pacient, budete potřebovat i výpis z dokumentace od vašeho registrujícího praktického lékaře. Pokud jste cizinec a není možné výpis z dokumentace obstarat, vyplníte v ordinaci prohlášení a dotazník o svém zdravotním stavu. K vyšetření je nutné přinést vzorek ranní moči.

V současné době přijímáme pouze hotovost. Jsou možné platby QR kodem v ordinaci.

Informujte se o výši platby a peníze si předem připravte. Bude Vám vystavena účtenka.

Preventivní prohlídka je hrazená zdravotní pojišťovnou. Obecně je to 1x za 2 roky (některé pojišťovny o měsíc dříve). Obsah prohlídky se liší podle věku. Je to komplexní vyšetření s aktualizací vaší anamnézy,
celkovým vyšetřením, které zahrnuje kardiovaskulární prevenci včetně EKG srdce a onkologickou prevenci podle věku. Proběhne kontrola a doplnění očkování.